Τρόποι Αποστολής
1) Παραγγελία online μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος στη διεύθυνση www.koop.gr
2) Με e-mail στο info@koop.gr
3) Πριν την αγορά σας είναι σημαντικό να έχετε διαβάσει την πλήρη περιγραφή του προϊόντος και να είστε σίγουροι για την αγορά του καθώς επίσης και τους όρους χρήσης, που περιλαμβάνουν τους όρους εγγύησης και επιστροφής προϊόντος καθώς και τους όρους συναλλαγών.
Ολοκλήρωση παραγγελίας:
Όταν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας ηλεκτρονικά σας εμφανίζεται σχετικό μήνυμα ολοκλήρωσης της παραγγελίας, παράλληλα θα λάβετε στο email σας αντίγραφο της παραγγελίας σας.
Ημερομηνίες και ώρες παράδοσης:
Το κόστος αποστολής εξαρτάται από τον προορισμό της αποστολής και το βάρος της αποστολής.

Οι ταχυμεταφορικές που συνεργαζόμαστε είναι: Speedex – ΕΛΤΑ Κούριερ – Komvos 

Οι ημέρες παράδοσης είναι από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή από τις 09.00 πμ μέχρι 18.00 μμ.
Η διαθεσιμότητα που αναφέρεται στα προϊόντα αφορά το χρονικό διάστημα μέσα στο οποίο θα αποστείλει την παραγγελία σας το κατάστημά μας. Η στιγμή της παράδοσης εξαρτάται από τη γεωγραφική σας περιοχή και μπορεί να διαρκέσει επιπλέον 1-3 εργάσιμες ημέρες, ειδικά αν πρόκειται για παράδοση σε νησί.
Παραλαβή προϊόντων
Κάντε την παραγγελία σας μέχρι τις 14:00 Δευτέρα με Παρασκευή και η εταιρεία συνήθως σας αποστέλλει την παραγγελία σας άμεσα με courier και την επόμενη εργάσιμη μέρα στις μεγάλες πόλεις θα πραγματοποιηθεί η παράδοση. (Παραδόσεις δεν πραγματοποιούνται Σάββατο και Κυριακή).
Σε μικρότερες πόλεις – απομακρυσμένα νησιά μπορεί να χρειασθούν 2-3 ημέρες εάν αποσταλούν με courier.
Οι ανωτέρω προθεσμίες μπορεί να μην τηρηθούν από την μεταφορική εταιρεία σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων, απεργιών και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει τους χρόνους μεταφοράς και δεν ευθύνεται η εταιρεία.
Καθυστέρηση παραγγελίας
Η παραγγελία σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:
Να μην υπάρχει άμεση διαθεσιμότητα κάποιου προϊόντος και να αναμένεται η παραλαβή του, σε αυτή την περίπτωση συνεργάτης μας θα σας ενημερώσει για τον χρόνο καθυστέρησης και θα συμφωνήσει μαζί σας για τον τρόπο διαχείρισης της παραγγελίας σας.
Εάν ένα προϊόν έχει σταματήσει η διάθεσή του και από παράληψη μας δεν έχει αποσυρθεί από την ιστοσελίδα μας, συνεργάτης μας θα επικοινωνήσει μαζί σας και θα σας προτείνει εναλλακτικές λύσεις και θα συμφωνήσει μαζί σας για τον τρόπο διαχείρισης της παραγγελίας σας.
Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας.
Σε περίπτωση που προσπαθούμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας (τηλεφωνικά ή με email) για κάποια διευκρίνηση σχετικά με την παραγγελία σας και δεν καταστεί εφικτή η επικοινωνία μας.